koenenrianne.reismee.nl

Trinidad

HOLA!

Allereerst: super bedankt voor alle leuke reacties! Erg leuk om te lezen hoe het daar is en dat jullie ons nog niet vergeten zijn:) Ff een update:

Vanaf Varadero zijn we naar cienfuegos gegaan. We zaten daar in een super mooie casa. Lekker aan het water en met iemand die lekkere mojito´s voor ons maakte. Daar zijn we twee meiden van de alo tegengekomen (hoe toevallig!). Ze zaten al een tijdje in Cuba en hebben daarvoor 7 maanden in Costa Rica stage gelopen. Ze konden dus vloeiend spaans en wisten ons het een en ander te vertellen. Ze hebben een top casa voor ons geregeld in Trinidad en daar hebben we een aantal flesjes rum soldaat gemaakt op ons dakterras! We zijn lekker naar het strand geweest en gister een catamaran tocht gemaakt naar playa blanco. Dit is een onbewoond eilandje waar we konden snorkelen! Erg veel mooie dieren gezien. Koen is een beetje geschorkken van de leguanen... er zat er namelijk één onder zijn tafel. Nog een dansje gemaakt op de weg terug (op de catamaran) en nu zitten we lekker te niksen. Morgen reizen we verder naar camaguay en daarna gaan we verder naar het oosten. Het is hier trouwens continu rond de 30 graden!

Hou ons op de hoogte!

Besos,

Koen y Rianne

PS. Pim sterkte met de tentjes

PPS. Die grap van de heenreis was niet van ons! Wil de dader zich melden:)

PPSS. Anouk en Steffie: dankjewel voor alles hier!!

Reacties

Reacties

baantie

koentje een leguaan is nog geen duif he...
Veel plezier daar in verweggistan!!
x

Che

hoi lieverds

Lang niet gesproken!!! En Koen, al losjes in de heupen na dat gedans op de catamaran. Kan je me dat ook leren als jullie weer thuis zijn?

Dikke kus van Che

M&M

Super zeg! Nu al leuk en lekker aan de drankjes ;-)!!!

Veel plz,

Kus Meik

iefke!!

Heey lieverds,

Koen en dan zit jij te zeuren dat ik bang ben voor duiven;)!! Haha klinkt niet verkeerd daar! Ben best een beetje jaloers! Voor alle details en roddels van de afgelopen week (tis niet veel) check jullie mail!!:D
Ik mis jullie wel een beetje hoor!

Veel plezier!!

dikke kus

suikerneef 2

Ha likkebaarden, Ik ben nu al jaloers op jullie!! Zeker nu jullie in het land zijn van de heerlijke rumsoorten, sigaren en natuurlijk de lekkere dansmogelijkheden!! Koen ik weet nog niet zeker of ik bij jou een paar danslessen ga volgen, denk dan toch dat ik voor Rianne kies! Ja rare beesies in Cuba, alles went zelfs als ze snachts over je heen kruipen. Heeeey maar lekker knalle daaro en laat de fotos en verhalen maar binnenstromen zou ik zeggen.
Hasta la pasta en dikke zoen voor jullie

Anne

Hey grote lieverds!!!

Wow.. dat klinkt allemaal fantastisch!
Wat fijn dat jullie het zo naar jullie zin hebben en dat de alcohol aan de andere kant van de wereld ook goed smaakt! :)
Ik zit ondertussen al bijna een week in Thailand en het is hier ook echt super.

Lekker genieten en chillen daar en we mailen snel weer!

Muchos besos! Ook van Bart!

Fidel

Me gusto los niños, ellos son muy tranquillo en mi classe! ¿En su classe también? ¿Éso es lo mismo Koen? Weer heerlijk genieten daar hoor ik wel, ben bang voor jullie dat dat nog wel 3 maanden en 2 weken zo doorgaat! Enne Rianne, ik was wel onzettend vroeg met mn felicitatie hè, zeker wel de 1e!!!

X Fidel

Jur, Liesbeth, Noa en Chaya

Hieperdepiep Hoera!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

M&M

Er is er 1 jarig HOERA HOERA dat kun je wel zien dat ben JIJ!!! Gefeliciteerd JannePanne!!!

KUSSS Meikies

liesbeth

He Rietje, gisteren niet te veel gezopen!!!! Hoorde dat jullie in een lekker hotelletje gingen slapen.
Ben erug benieuwd naar nieuwe reisverhalen.

Big Hug
Tante Liesbeth

iefke

mensen van het goede leven!!

ik mis wel weer nieuwe verhalen hoor! Rianneke had jij mijn smsje gehad voor je birthday?? I hope so, want ik was t niet vergeten hoor!
Hoe is het met jullie? Ben erg benieuwd!! Ik lig nu ziek thuis, dus dat is iets minder prettig!
Hopelijk gaan jullie mij snel opvrolijken met een nieuw bericht;)

dikke kus!!

Daf

Nou rianne je maakt me wel jaloers met de zon en de cocktails hoor!!!
fijn dat jullie het naar je zin hebben, krijg gelijk een vakantie gevoel moet ook ff weg
keep me updated

Liefs Daphne

Renee

Hee liefies,
Genieten jullie nog? Laatste (ook eerste sorry) bericht vanuit Zuid Afrika. Vanavond vlieg ik weer naar adam. Wel leeg zonder jou en Anne, Rian. Maarja even geduld en we drinken weer wijntjes met z'n allen. Heb je m'n verjaardags sms nog gehad? Heb natuurlijk wel aan je gedacht!
Enjoy en denk aan jullie! XXX

Franske

Ik lees dat het allemaal lekker relax is. Mooie casa's, standen en lekker mojito's...

Maar Koenjo kijk inderdaad maar uit voor die Leguanen die eten namelijk alles wat even groot als hen zelf is.

Boks! Franske

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!